czwartek, 3 sierpnia 2017

Komplecik!

Witajcie!!!

Dzisiaj będzie fioletowo i kwiatowo. Bardzo lubię ten kolor i na co dzień i tworzyć z nim. I dzisiaj będzie on grał pierwsze skrzypce na mojej pracy, którą za moment zobaczycie.
Komplecik, bo o nim mowa składa się z dwóch rzeczy...zakładki i notesika. A jest on zrobiony z myślą o bardzo wyjątkowej osobie, której imienia niestety nie podam. Komplecik miał być niespodzianką i gdy dzisiaj w końcu przesyłka dotarła do obdarowanej to...było zaskoczenie i ogromna radość.Niespodzianka się udała, a to najważniejsze.

Zobaczcie co przygotowałam:)




Zakładka bo...dobrze mieć coś pod ręką do ulubionej książki...a notesik? Przecież każdy z nas ma swoje sekrety, które warto notować:) Tak więc cieszę się okropnie, że komplecik się spodobał...

Uciekam od komputera, bo ciepło....:))
Pozdrowionka!

5 komentarzy:

  1. Kasiu, cudny ten zestaw! Pięknie się całość prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Kasiu są oba prezenciki. Miło, że myślisz o mnie i dziękuję za to oraz serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, przepiękny komplet, zrobiony z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy zestaw :) Piękne te fiolety :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)