czwartek, 9 marca 2017

Komunijnie

Witajcie!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją na wyjątkową uroczystość jaką jest Pierwsza Komunia Święta. Jeśli chcecie zobaczyć co przygotowałam, zostańcie ze mną..

Dzisiaj na chwilkę odejdę od prac wielkanocnych. Cieszę się ogromnie, że przyjmujecie je z entuzjamem, że Wam się podobają. Dzisiaj będzie królować biel i nie tylko..

Uroczystość przyjęcia pierwszej komunii świętej jest czymś wyjątkowym. Rodzice dwoją się i troją, aby wszystko było zapięte na ostatni guzik. W tym wszystkim ważne miejsce zajmują zaproszenia i pamiątki. Ja dzisiaj podpowiadam i prezentuje pamiątkę jaką wykonałam dla Estery.

Prostota i elegancja, delikatność i lekkość, to wskazówki jakie otrzymałam od mamy dziewczynki. 
Z resztą  musiałam sobie sama poradzić i mam nadzieję, że sprostałam zadaniu. Zobaczcie.

 Tło pracy stanowi niezastąpiony perłowy papier wizytówkowy. Drugie tło to pięknie tłoczony papier
w kolorze ercu z motywem kwiatowym...Uwielbiam go. Hostia to nic innego jak stempel IHS, odbity na kalce technicznej, który potraktowałam embossingiem na gorąco. Gdzieniegdzie znajdują się ozdobne perełki i malutkie kwiatuszki.




Praca jest nieco puchata, ale nie na tyle aby był problem z wsunięciem jej do koperty.  To idealna propozycja dla tych, którzy lubią prostotę w kolorze perłowo biało ecru. Bo to te barwy są przewodnimi
w mojej pracy. Bliźniaczą szatę graficzną ma też zaproszenie, które wykonałam dla Estery. Te same elementy, te same barwy, inny napis. Całość stanowi wyjątkowy komplet, którego motywem przewodnim jest prostota i elegancja.


A Wam jak się podoba??
Jutro już piątek i weekendu początek, dlatego życzę odpoczynku dla tych, którzy go potrzebują, ale też aktywnego dla tych, którzy zamierzają go twórczo spędzić!
Pozdrawiam i do zobaczenia na Waszych blogach

7 komentarzy:

  1. Piękne...Kasiu, Hostia jak "żywa" <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Kasiu, lubię takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, cudowna kartka, niezwykle subtelna i delikatna. Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Uściski serdeczne, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. I pomyśleć, że wydaje się majątek na fabryczne kartki w kiosku, kiedy Ty tutaj tworzysz takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)