piątek, 21 lutego 2014

Wyniki ROCZNICOWEGO CANDY u Misiówy!



Witam Was niezwykle serdecznie w ten dzisiejszy szary, ale myślę, że miły dzień. Wiele z Was czeka na wyniki mojej zabawy. Zapraszam więc do lektury dzisiejszego posta!


Dla przypomnienia-kilka słów. Zabawa, którą zorganizowałam, była związana z pierwszą  rocznicą prowadzenia bloga. Zanim podam zwycięzców, pragnę wszystkim bardzo gorąco podziękować, za wszelkie słowa, które zostawiliście po sobie. Jest to bardzo miłe i motywujące na przyszłość, zmusza do szukania wciąż nowych pomysłów na  interesujące prace. Licznik komentarzy pokazał ich 55, jednak musiałam każdą osobę potraktować jako osobnego kandydata do nagrody, wyeliminować inne komentarze nie związane z candy, i w związku z tym ...było Was  chętnych do zabawy aż 47 osób. I z tej to gromadki postanowiłam wyłonić-pierwsze i drugie miejsce główne, oraz dwie ( a nie jedną jak to było w zamyśle) nagrody pocieszenia.

Najchętniej wyróżniłabym każdego-wierzcie mi,   wszyscy jesteście dla mnie naj naj i trudno wylosować tylko kilka osób.. No ale niestety. Nie wygrałam w totka ostatniej nagrody, nie znalazłam zwitka pieniędzy na chodniku, ani też złotych monet ...w ziemi. Takie jest życie, że nie każdego da się uszczęśliwić. Strasznie mi przykro z tego powodu, ale nic nie poradzę. Mam nadzieję, że mimo wszystko, osoby które wzbogaciły listę obserwatorów zostaną na dłużej, a Ci którzy są ze mną od dłuższego czasu, nadal będą mnie
odwiedzać.

A teraz najważniejsze... losowanie i....relacja zdjęciowa:)
Mam nadzieję, że będziecie oglądać z równie wielkim zainteresowaniem jak poprzednie Candy.
Uprzedzam, jest bardzo dużo zdjęć-życzę miłego oglądania i ...czytania:))



 Nio...to sobie ćytam i ćytam...



 Ale piknie napisaliście..mmmmm miodzik na moje cerwone ser ducho :P


 Druk, druk....o mammusssiu, alle ślamassara ta dlukalla......sybciej, sybciej!!

 No to Spóła sapiera się do cytania-cytać ufażnie, błendy wyłapywać... wszystkie komentasze majom być psestiudiowane:))


 Analiza waszych komentarzy......w ciszy...


i w głosie-
....-Lumpu, rospłyfam się od komplementuuf
...Scuru- ja tes, as mi tronba  opadła..

Ale są i tacy, którzy dopiero składają literki....


-Misiuffa, a co tu pise, bo nie rosumiem? A, ą,ę
- Malutki Misiu-trza Ci elemntasz kupic!!

 Kto pierwszy do nożyczek?? kto chętny???
          Mose ja??

 Ja... uuff, damm ratęę!!


 a mose ja???...(a kolejka długa...jak za Prl..)


Ja tes umiem tsymać, ha ha:))...

Tyko sebym sobie moih bimbaluff od capki nie uciął....:))


A mose sie pobafimy Lumpu w spręsynki i sobacymy kto ma dusąą trombę:P


 - Ejj..Bananu, utnij Lumpowi Włosy...hih-nie sorientuje się:)

Buuu-moje włosy!!!!

 -...A ja cytam do gury nogami, umiecie tak??



-..Śfiniak, a Topie co??
-..Nórkuje Misiu!


A teraz już koniec wygłupów- kwestia formalna-przejdźmy do losowania

Wyróżnienie nr. 4 -losuje LUMP, a Holly Dolly nadzoruje!

ufagaaa, uffaga,



BRAWWWO wygrała ULIKA!!!

GRATULUJEMY!!

Kolejne losowanie.. wyróżnienie nr 3.
Ufaga, ufaga - losuje...LUMPEK nr 2.
..

 Dmuhamm, wciionkam, fciongam...

 o jusss coś mamm.....



 BUUU..ale to Malusiu... to siemm nie licy!

To dopra, to właścify głoss- 
wygrała 
.
.
.
.


OLIWKOWE PASJE-GRATULACJE!!!

A teraz nagroda nr 2.
Losuje Puszek...
uffagga,,
lossujjeee

 noo lossujemm i mamm...

BRAAAWOO-NAGRODA NR 2 należy do 
.
.
.
.OLENKAJA!!
GRATULACJE!!!

A teraz...losujemy nagrodę główną....
tą czynność wykona...
.
.
.
.
Scur!!!

Buuu..ja siem boje...bencie na mnie, rzem śle wylosoffał.......uciekam...tam gdzie pieps lośnie!

Uf,, uff, ale jestt chętny!!!

Jeff--uwagga..losuje nagrodę GŁÓWNĄ!

 Plafie jak na bungeee i bes sapespiecenia.....umiecie tak...!!!!:D

 Fof.....ładnie pahnie fienc to pendzie to..



Hurrraaa, hhuuraaa,,, hurraaaaa-fanfary!!!!!

SYLWIA!!!!
GRATULUJĘ SERDECZNIE!!!


Bardzo serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom, bardzo proszę o kontakt ze mną na maila-adres z boku bloga.  I dla Was banerki..mam nadzieję że się podobają, i że zawiesicie je sobie  w SWOICH BLOGACH:))










Raz jeszcze gratuluję wszystkim i...tych, którzy nie mają dość zdjęć..i których brzuchy nie bolą ze śmiechu...zapraszam na relację-porelacyjną z losowania..


Udajemyy see cytamy...sialla..seby Misiówa myślala,se my taaacy pillni...



Kuraa nie fśćiekaj siem i tak nie bendzies pienkiejsa...hihih


Buuu, a ktoo mi fsiął moje binbały...Maluusiu..to moja capka!!Simno mi w ..pałkę..



Oto nofy klólicek Playboya:D-Misiófa!

A teras...idziemy na jeddneggo...nalesy się nam, nie...???:))

Buuu..pseciess nie ućfignne Was...snóufff mamm najgossej.....ktos muglby pare kg.wyrzucić za burte....





Mam nadzieję, że miło spędziliście ze mną czas.
Raz jeszcze serdecznie gratuluję zwycięzcom, do zobaczenia na Waszych blogach:)

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie:)))







33 komentarze:

  1. Jak zawsze wspaniałe losowanie w gronie świetnych pomocników !!!
    Gratuluję wszystkim wygranym i wylosowanym.
    Dziękuję także za wspaniałą zabawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu przeszłaś wszystkich Twoje losowanie jest fantastyczne od razu mi się humor poprawił mimo że nie miałam szczęścia w losowaniu ale najbardziej się uśmiałam z losowania nagrody głównej:) pozdrawiam aha zapomniałabym dziękuję za zabawę i gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię kręcę Kasiu ale masz drużynę fajową - uśmiałam się do łez - zaraz drugi raz biegnę czytać twój scenariusz - toż ty kochana powinnaś w TV bądź teatrze pracować - super post - ja ci serce drogie dziękuję za wspaniałą zabawę oraz odprawę ale wrócę tu bo mówią że do trzech razy sztuka - to i wówczas jak zdrówko pozwoli to zastartuję - a wszystkim trzem szczęściarom wielkie gratulacje buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Się uśmiałam po pachy!
    Rewelacyjna relacja!
    Gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna foto-relacja z losowania - dziękuję za wspaniałą zabawę.
    Wszystkim wylosowanym składam serdeczne gratulacje !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę a ekipa losująca genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    I super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, dziękuje za zabawę. Wylosowanym gratuluję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita, Kasiu- się uśmiałam- powinnaś opublikować książeczkę bajeczkę dla dorosłych i może dla...... dzieci ;) ;) ;) Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wybrańcom

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje foto-relacje :) Gratuluję wszystkim Wylosowanym, a tobie Kochana dziękuję za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnych i zabawnych miałaś pomocników przy losowaniu nagród.
    Gratuluję zwycięzcom :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko! Chwile spędzone tu u Ciebie, a zwłaszcza niesamowita relacja z przebiegu losowania przez całą Twoja ferajnę, która rozbawiła mnie niesamowicie do łez - BEZCENNA!:):):)
    A w ogóle to po pierwszym przeczytaniu całej relacji przegapiłam swoja wygraną, hihihi, no tego to jeszcze nie było! Myślę sobie, no nic, trudno, może następnym razem mi się uda, zresztą zapisałam sie w ostatni dzień .... Zresztą co tam, cała Twoja niesamowita zabawa z tym losowaniem sprawiła mi tyle uśmiechu i radości, że mi juz nic więcej nie trzeba było...Wiec zabieram sie jeszcze raz za czytanie, sprawdzam jeszcze raz, kto wygrał....no i.........tu gdyby wszyscy widzieli moja minę w tym momencie - bezcenna!:):):) Kasiu, nie spodziewałam się aż takiego szczęścia od losu - bardzo, bardzo się cieszę z tej nagrody, tym bardziej, ze jest tam tyle różnych przydasi, które mi się przydadzą:) Dziękuję Ci serdecznie! I ściskam miśka, który mnie wylosował :):):):)
    Pozdrawiam Kasieńko Cię cieplutko życząc miłej nocy a ja tymczasem popatrze sobie jeszcze na relacje z losowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i gratuluję pozostałym dziewczynom :):):)

      Usuń
  13. Extra relacja z losowania.. Masz świetny pomysł z tym losowaniem
    Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Прикольно!!! Ну ты и выдумщица!!! Это что-то!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla wygranych:) iście tajemnicze losowanie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po całym mega ciężkim tygodniu w pracy ten post był miodem na moje skołatane serducho :) Poprawiłaś mi humor, jak mało kto :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu jesteś mistrzynią w ogłaszaniu wyników i losowaniach.Człowiek nawet się nie smuci,ze znów nic nie wygrał bo jest uradowany tym co tu zobaczył.
    Dziewczynom oczywiśćie gratuluję a Ciebie serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna relacje z losowania uśmiałam sie, gratuluje zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  19. I warto było tutaj zawitać ( choć jestem codziennie) i przeczytać to co w tak genialny sposób przedstawiłaś.
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko!! Ale się w tym poscie działo!! Emocje jak na Olimpiadzie w Soczi !! i w dodatku jakimś cudem jestem na podium!!! O ja :))))) Dziękuję bardzo całej ekipie, a przede wszystkim Tobie Kasiu :))) bardzo się cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysłowo to wymyśliłaś. DZIĘKUJĘ za NIESAMOWITE emocje i świetną zabawę. Pozdrowienia dla Ciebie i uroczej gromadki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ubawiłam się:))) do łez....
    jesteś niesamowita - tzn ta Twoja ekipa jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, Ty potrafisz opisać losowanie w ciekawy sposób. Świetne są te Twoje miśki. :)
    Dziękuję Ci za świetną zabawę, a wszystkim szczęśliwie wylosowanym gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu zdecydowanie powinnaś pisać komiksy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. no, Lumpek, jesteś THE BEST!!! Misiówa jest super, Spółka - rewelacyjna, ale Lumpek to zdecydowanie mój faworyt :) Nawiasem mówiąc, w dzieciństwie był to naprawdę mój ulubiony bohater z "Kubusia"... :) Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie, strasznie się cieszę!!! :D gratuluję pozostałym Zwyciężczyniom i już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejeej, ale się działo... i czyżbym zdobyła wyróżnienie:-))). Dziękuję i jak się cieszę....A Lump, jest dla mnie bohaterem:-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Relacja super, jak mówiłam - uśmialiśmy się. Cała ferajna super wygląda, podoba mi się! i ta kolejka do losowania hihi... super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojejuu, az sie poplakalam ze smiechu!! fantastyczna jestes Misiowa! no i pomocnicy sa nie do podrobienia!! ide sprawdzic czy cie obserwuje bo szkoda by mi bylo nie obserwowac :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się ubawiła :D Serdeczne gratulacje dla wylosowanych!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś niesamowita:)
    Gratulacje dla Wylosowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)